aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu

aruba

Blijf op de hoogte en volg Pamela

03 Mei 2016 | Aruba, Aruba

Alweer 3 weken verder het gaat zo hard maar dat komt omdat ik het heel erg naar me zin heb. en omdat we heel veel doen en leren. afgelopen week een best wel drukke week gehad met bloemstukken en potten verkoop. want het was namelijk secetresse dag afgelopen donderdag.Dinsdag hadden we al heel veel voorbereidingen gedaan dus heel de dag lekker bezig geweest we hadden om m5 uur nog een bestelling voor het Hyatt hotel die hebben we weggebracht en daarna hebben we een lekker cocktail gedronken op het strand en daarna heerlijk gegeten bij barneys. Woensdag hadden we een extra vrije dag vanwege Koningsdag toen zijn Inge en ik met die andere 2 meisjes gegaan want die waren ook die dag vrij. Toen hebben we hun de grotten laten zien, en hebben we daarna heerlijk op het strand gelegen en daarna een hapje gegeten bij moomba beach. Donderdag hadden we het heel druk met de stukken voor secetraesse dag dus zijn druk bezig geweest met bestellingen maken en wegbrengen, en savonds heerlijk gegeten bij frank en Ingrid die hadden ons uitgenodigd. Vrijdag hadden we maar een paar stukken maar hebben een beetje de container opgeruimd en dingen verplaatst en schoongemaakt. om 5 uur weer naar aruba ville gegaan voor een drankje met de vrienden van Hesther. was weer erg gezellig. Zaterdag heel de dag in de weer geweest sochtends ben ik samen met Hesther overal langs gereden we moesten eerst naar Elsa's daar moesten we 150 potten afleveren daarna doorgereden naar Kooyman bloemsierkunst daar moesten we ook verschillende potten af leveren, Hesther moest de bus naar de garage brengen dus daarna door daar heen gereden daarna bloemen gehaald bij Wilson en onderweg naar huis kregen we een berichtje van Ingrid ik heb soep voor jullie dus hebben we daar soep gegeten daarna lekker naar huis. En zijn we nog verder gegaan in de container want het moest allemaal netjes staan voor Wilson die kwam om 4 uur allemaal potten kopen. Savonds weer lekker uit eten geweest. En voor het eerst wezen stappen samen met Inge bij Gusto. Het viel een beetje tegen want het was heel anders en het was echt heel duur daar schrokken we wel van. Zondag heerlijk uitgeslapen Hesther ging vandaag wat met der kinderen doen en Inge en ik zijn heerlijk naar het strand gegaan. savonds lekker andijvie stamppot gegeten ( dus toch nog beetje iets van thuis) en na het eten rustig avondje gehad en samen met Hesther en Inge spelletje gespeeld.
Maandag hadden we een extra vrije dag dat was de dag waar iedereen op Aruba naar uit keek want het was de open dag van de marine kazerne van Aruba. Hier zijn we heel de dag geweest en het was super leuk en gezellig om 5 uur gingen we weg en zijn we door gegaan naar de kroeg om daar nog een gezellig drankje te doen met iedereen gelijk daar wat gegeten en daarna door gegaan naar Furmis dat was weer een ander kroegje. Toen we thuis waren moesten we nog even werken we moesten nog 4 stukken maken voor de bank maar omdat ze vroeg geleverd moesten worden moesten we ze maandag avond maken. Daarna lekker naar bed. Vandaag (dinsdag) hadden we maar 2 bestellingen waarvan 1 bruidsboeket en 1 stukje voor een pasgeboren baby girl die heb ik gemaakt. En Inge het bruidsboeketje. En net nog heel veel potten verkocht en vanavond lekker rustig aan.

• 04 Mei 2016 - 00:32

Angelina:

Haha, wat heerlijk om te lezen. De woorden die erg opvallen...... Rustig aan! Drankje doen! Hapje eten! strand geweest!.... Volgens mij lukt het daar wel.
    Op moomba beach zijn je moeder en ik ook nog geweest.... Helaas was ik die dag ziek, maar vond toch dat ik er beter lag dan thuis

• 04 Mei 2016 - 07:08

Hilde:

Wat heerlijk alles relaxt en een drankje doen...lekker genieten hoor

• 04 Mei 2016 - 08:03

Claudia:

Heerlijk hoor mop . Zo te horen heb je het heel gezellig . Nog even en dan kan je ons alles laten zien . Geniet ervan met zijn alle . En veel plezier xxxx

• 04 Mei 2016 - 09:30

Henny Rooneij:

Leuk om je verslag te lezen. Genieten van zon en strand heerlijk hoor. Groetjes

• 04 Mei 2016 - 12:59

Gretha :

Hallo lieverd wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben geniet er maar lekker van groetjes opa en oma

• 04 Mei 2016 - 14:39

Esther:

Wat een ontspanning allemaal! Krijg gewoon zin om ook te gaan! Heerlijk meid, dat je het zo naar je zin hebt.

• 23 Mei 2016 - 22:12

Nicolle:

hee Pamela, wat een mooie combi is dit, stage lopen, nieuwe dingen ontdekken en strand, relax en pret!
    Ga zo door meiske!
    Je doet het super!