aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu

aruba

Blijf op de hoogte en volg Pamela

23 Mei 2016 | Aruba, Aruba

We zitten nu ongeveer op de helft van me stage periode en het gaat echt heel snel voorbij nu. donderdag 12 mei de dag dat eindelijk me ouders kwamen. Eerst heel de dag gewerkten allerlei dingen gedaan en om 6 uur de tijd van hier zouden me ouders landen. Ik ging naar hun hotel toe en daar kon ik ze dan eindelijk zien hebben we lekker met ze 3e gegeten bij Pam Pam. na het eten ben ik even mee naar de kamer gegaan om te kijken hoe het er uit zag en me moeder had natuurlijk nog wat spullen voor me mee genomen van uit Nederland. ik ging om half 10 maar weg want me ouders waren heel erg moe van de vliegreis. vrijdag 13 mei heerlijk even lekker dozen gesjouwd voor een klant zodat we dat niet meer hoefde te doen Inge en Hesther bestellingen weggebracht en bloemen gehaald, toen kwamen me ouders even kijken hoe en waar ik leef en hebben ze even lekker koffie gedronken hier. ze gingen rond 1 uur weer weg want wij moesten nog wat bestellingen maken. we gingen deze avond om 9 uur naar bed want om 00.00 uur ging de wekker om bij de 75 km te kijken in Aruba. Dus hebben we gezellig heel de avond bij Frank en Ingrid gezeten met ze alle. en lagen we om 05.30 uur in bed. zaterdag 14 mei hadden we niet zoveel bestellingen dus ben ik samen met Inge en me ouders naar het strand gegaan. bij Moomba beach hebben we eerst even lekker wat gegeten en daarna heerlijk heel de dag op het strand gelegen. zondag 15 mei ben ik weer heel de dag naar strand geweest met me ouders en met Inge zijn we bij reflections beach geweest dit was echt een heerlijk strand en heel mooi en gezellig. lekker aan de cocktails gezeten met ze alle was echt een hele gezellige dag.en savonds met me vader en Inge naar moomba geweest. maandag 16 mei weer wat bestellingen gehad niet heel erg veel maar was wel lekker wat te doen deze dag. smiddags even mee geweest bestellingen weg brengen. savonds kwamen me ouders gezellig eten want me vader kwam heerlijke spagetti maken. dus we hebben heerlijk gegeten met ze alle. daarna nog even gezellig met ze alle gezeten. dinsdag 17 mei eerst wat bestellingen gemaakt. daarna heerlijk heel de dag met me ouders de hoort op en me ouders van alles laten zien. zijn bij de noordkust geweest en daar heb ik ze de national bridge laten zien en de grot waar je in kan zwemmen. daarna naar Oranjestad geweest en even gezellig gewinkeld met ze 3e was een erg gezellige dag. woensdag 18 mei sochtends niet zoveel gedaan want we hadden maar 2 bestellingen. om 1 uur waren me ouders weer hier want Hesther me moeder en ik gingen naar een kookcursus van Ingrid we gingen chinees koken. het was erg gezellig en leerzaam en ik ga het zeker thuis allemaal nog een keer maken want her was allemaal erg lekker. savonds bleef me vader bij ons eten anders moest die alleen eten. dus die heeft met Nelsson en Inge gegeten want wij hadden natuurlijk geen honger meer. donderdag 19 mei de dag dat me ouders weer weg gingen. ze hebben bij ons lekker omgekleed en alles gedaan want ze moesten om 12 uur het hotel uit zijn. toen ze klaar waren moesten we afscheid nemen dat was weer even een moeilijk moment. maar moet maar zo denken heb elke dag contact met ze en over 1.5 zie ik ze weer. toen ze weg waren gingen Inge en hesther bestllingen weg brengen en allerlei andere dingen doen ben ik lekker thuis gebleven en heb ik even wat dingetjes voor me zelf gedaan. vrijdag 20 mei. sochtend beetje rustig wakker worden want we hadden het deze dag niet heel erg druk. we hadden maar een paar bestellingen deze heeft inge allemaal weg gebracht en ben ik thuis met hesther gebleven. inge heeft ook gelijk bloemen gekocht. dus toen ze terug kwam alle bloemen op het water gezet en daarna even rustig onder de boom gezeten. om5 uur zijn we naar arubaville gegaan want het was weer happy hour. gezellig gezeten met ze alle. en daarna lekker gegeten bij Frank en Ingrid. zaterdag 21 mei een rustig dagje we hadden 1 bestelling die heeft inge gemaakt. ik ben heel de tuin schoon gaan maken dit heb ik lekker rustig aan gedaan want ik had alle tijd. en ik had even een lekker momentje voor me zelf om lekker bezig te zijn. smiddags iedereen in een relexmodus want iedereen was moe inge en hesther voelde zich niet zo lekker dus die lagen in de tuin. zondag 22 mei. echt een super leuke dag gehad. ben heerlijk met roel Hesther ALisha en Yoeri naar de national pool wezen lopen. dit was echt heel gezellig. en echt onwijs gaaf vooral de pool was onwijs gaaf. echt heel veel mooie en leuke dingen gezien en een super gezellige middag gehad. toen we terug kwamen lekker rustig aan gedaan want waren een beetje moe van het lopen en van de warmte.
Groetjes en een dikke knuffel uit Aruba

  • 23 Mei 2016 - 17:51

    Claudia:

    Gaaf Pam . Ik was er grootendeels bij maar wel gaaf om weer terug te lezen . Ik en papa hebben erg genoten van jou en van de rest daar allemaal . Leuk zo ik blijf je volgen hihi dikke knuffel xxxx

  • 23 Mei 2016 - 19:44

    Henny Rooneij :

    Heerlijk dat jullie zo genoten hebbenmet zijn alle. Nog maar een paar weken en dan is het weer voorbij. De tijd vliegt

  • 23 Mei 2016 - 20:58

    Hilde:

    Geweldig weer om te lezen

  • 23 Mei 2016 - 21:19

    Anja:

    Ha Pamela,

    Mooi verhaal weer om te lezen! Ik vond het leuk je vanmiddag even gesproken te hebben! Wat heb je het geweldig he! Ontzettend leuk om te horen dat ook je ouders zijn geweest en dat jullie een mooie week hebben gehad. De helft van je stage zit er al weer op... wat vliegt de tijd! Heel veel plezier de komende weken en tot snel! Groet Anja

  • 23 Mei 2016 - 22:08

    Nicolle:

    Ha lieve Pam, ik lees al steeds je mooie verhalen over je bijzondere stage, maar ik ben echt een oen, ik vergeet steeds op "reactie plaatsen"te klikken.
    Suf he?
    Pammetje wat maak je er een bijzondere stage van! Vanmiddag heb ik Rachel gezien, hopelijk helpen de formulieren!
    Piet Hartog heeft nog uitgebreid meegekeken!
    Ik verheug me op je volgende verslag!
    groet
    Nicolle

  • 24 Mei 2016 - 08:17

    Jolanda :

    Hallo mop leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat je dit allemaal mee kan maken dikke knuffel van ons xxx

  • 29 Mei 2016 - 10:35

    Andrew:

    Wat geweldig om je enthousiaste verhalen te lezen en inderdaad wat gaat de tijd snel. Op school hebben we zojuist Pallet Design Contest gehad en het was een enorm succes. Daar had ik je graag bijgehad. We missen je hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2016

aruba

22 Juni 2016

aruba

08 Juni 2016

aruba

23 Mei 2016

aruba

11 Mei 2016

aruba
Pamela

van 11 April tot 10 Juli

Actief sinds 10 April 2016
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 7235

Voorgaande reizen:

10 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: