aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu

aruba

Blijf op de hoogte en volg Pamela

26 April 2016 | Aruba, Aruba

Inmiddels 2 weken verder en nog steeds super naar me zin. En HEERLIJK weer. (in Nederland mis ik er niks van haha). Ik geniet er elke dag van want voor dat ik het weet is het weer voorbij en ben ik weer in Nederland. Het is elke dag rustig wakker worden en alles heel rustig aan doen was ik in het begin niet gewend toen dacht ik echt even van hoe ga ik dit overleven met ze 3e op 2 stukken maar het is allemaal helemaal goed gekomen en zijn er nu helemaal aan gewend. Met de bestellingen weg brengen zie je zoveel van het eiland. We hebben ook heel veel bestellingen voor de hotels en het zijn echt hele mooie hotels maar ook wel heel erg prijzig. In het donker bij de hotels lopen is echt heel gaaf met al die lichten, is echt een heel mooi uitzicht. we hebben deze week ook eindelijk de auto gehad en omdat het een automaat is en ik daar nog nooit in gereden had moest ik even een rondje oefenen maar het ging super goed. Dus we kunnen nu lekker zelf toeren en dingen van het eiland gaan zien. Elke week leer ik weer nieuwe mensen kennen en ze zijn hier allemaal echt super aardig en iedereen helpt elkaar dat is echt super fijn. Het is hier echt allemaal heel anders dan in Nederland. Elke dag loopt de dag wel anders je kan nooit de dag van te voren plannen wat je de dag daarna gaat doen. Elke vrijdag gaan we naar een kroegje en dat is elke week anders en elke week gezellig. Afgelopen woensdag kwamen er 2 andere meisjes uit Nederland en die hebben we vrijdag gezien en hebben gelijk daar gebbq en het was super gezellig zaterdag zijn we naar de noordkust gereden en hebben we daar van alles gezien en gedaan. zondag heerlijk naar het strand geweest.
zonnige groetjes uit Aruba!!

  • 26 April 2016 - 22:43

    Hilde:

    Heerlijk hoor meid geniet ervan hier is het maar koud en nat

  • 26 April 2016 - 22:46

    Gretha:

    Leuk hoor weer zo,N berichtje kun je alles een beetje beter volgen ook al zien we elkaar op FaceTime dit is ook leuk dus houd het maar een beetje bij eens in de week of zo geniet er maar lekker van en de groetjes aan de rest

  • 26 April 2016 - 23:10

    Claudia:

    Gaaf hoor . Een hele ervaring zo . Ben blij dat je het onwijs gezellig hebt met iedereen . Geniet ervan xxx

  • 27 April 2016 - 00:19

    Manon:

    Lekker hoor meis geniet ervan. Vind het fijn om te horen dat je het naar je zin heb. Ik hoop dat dat bij mij ook zo gaat verlopen (volgende week vrijdag al pff gaat zo snel ) lieverd geniet ervan en ik kijk uit naar de volgende verhalen dikke kus

  • 27 April 2016 - 08:32

    Jolanda :

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt
    Veel plezier en lekker genieten meiden xxx

  • 27 April 2016 - 09:28

    Henny Rooneij :

    Wat een heerlijk zonnig verslag. Genieten maar hier mis je niets. Vieren jullie ook koningsdag, maar dan in de zon?

  • 02 Mei 2016 - 02:59

    Ineke Nieuwpoort:

    hey moppie wat een fijne tijd heb jij daar zeg hier mis je niets het is gewoon koud regenachtig met veel wind dan zit jij daar beter dan hier wat zal jij mooi bruin zijn als je terug komtsom zou haast jaloers op je worden nee hoor ik gun het je van harte zo'n mooie ervaring krijg je niet gouw een tweede keer je wordt wel direct volwassenheid je voor jezelf moet beslissen ik wens je nog een fijne tijd daar tot schrijfs love you Ineke.

  • 03 Mei 2016 - 19:32

    Michel:

    Het Pammie,
    Jeetje wat een fantastisch avontuur beleef jij zeg en lijkt me idd wel wennen om zo rustig aan te doen. Wat is het hier in Nederland dan hectisch eigenlijk. Leuk om zo mee te krijgen wat je allemaal moet doen en leuk dat het zo goed klikt met die anderen allemaal. Super dat je er zo van geniet en zoals je zelf zegt doe dat maar, want voor je het weet zit je weer in het vliegtuig naar hier. Dikke knuffels en kussen van ons 4 tjes. XXX

  • 23 Mei 2016 - 22:14

    Nicolle:

    Ha Pam, wat lijkt het eiland goed bij je te passen he?
    Geniet ervan!
    Nicolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2016

aruba

22 Juni 2016

aruba

08 Juni 2016

aruba

23 Mei 2016

aruba

11 Mei 2016

aruba
Pamela

van 11 April tot 10 Juli

Actief sinds 10 April 2016
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 7238

Voorgaande reizen:

10 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: