aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu

aruba

Blijf op de hoogte en volg Pamela

08 Juni 2016 | Aruba, Aruba

het is nu ongeveer nog maar 5 weken en dan ga ik alweer naar huisde tijd is zo snel gegaan!! Altijd alle leuke dingen gaan snel. Afgelopen week wel paar keer een moeilijk momentje gehad maar dat is allemaal goed gekomen. we hebben het de afgelopen weken niet zo heel erg druk gehad dus hadden veel tijd voor andere dingen. Ik ben bijvoorbeeld met Hesther naar de bouwmarkt geweest om spul te halen om te kunnen mozaiken en naar een tegel winkel geweest om ouwe tegels te halen. ben gelijk die week nog begonnen aan het mozaiken. eerst wilde ze een muurtje aan het huis met mozaik maar dat was niet te doen dus heb nu een oud stukje hout gevonden en dan ga ik een schilderrij maken voorop de container. dus kan toch nog me idee uit werken die ik in me hoofd had alleen dan in het klein. tussen door ook gewoon wat bestellingen gedaan en af en toe mee geweest om dingen te bezorgen. woensdag hadden we nog iemans in huis die bij ons bleef slapen omdat die problemen had met ze vriendin dus hadden een gezelschap meer in huis. woensdag dus met ze alle uit eten geweest om het te verwelkomen. hij bleef 2 weken bij ons. vrijdag lekker met de hond poekie naar andy guiri gelopen en vrijdag avond weer gezellig met ze alle naar Arubaville geweest dit keer waren de kinderen er ook. dus lekker met Alisha in de weer geweest. zaterdag was het helemaal niet druk dus ben ik samen met Inge naar babybeach geweest. dat was erg lekker en een heel mooi strandje. rond 3 uur weer naar huis gegaan en hebben we beetje rustig aan gedaan. Ik was echt heel erg verbrand die dag dat ik savonds niet zo lekker heb geslapen. zondag werd ik dus wakker met een heel dik oog en dacht onee ik ben gestoken door een mug en wordt dus nog erger maar dat was gelukikig niet zo me ooglid was gewoon echt heel erg verbrand en daardoor was die dik geworden. ook die dag gelopen met roel de kinderen dennis en Hesther mee zelf heel goed ingesmeerd en een pet en een zonnebril op want wilde niet nog meer verbranden. het was heel erg bewolkt toen we weg gingen maar werd echt heel warm dus was heel erg doorbikkelen om weer bij de auto te komen. maandag 30 mei kwamen de ouders van inge dus die hebben we opgehaald van de airport en als verassing was Inge haar beste vriendin romy mee dus was echt een hele grote verassing. inge was heel de week met der ouders dus heb veel dingen nu zelf mogen doen en veel dingen met hesther gedaan. dinsdag avond kwamen ze gezellig met ze alle hier eten. woensdag weer wat bestellingen gemaakt en inge ging in de middag weer met der ouders. de rest van de week niet heel erg druk gehad met bestellingen dus allerlei andere dingen gedaan die week. donderdag avond ben ik met hesther en dennis uit eten geweest was echt heel lekker. vrijdag weer heel rustig en savonds weer met ze alle gezellig naar arubaville geweest. zaterdag was het echt heel rustig heb ik heel de dag lekker in de hangmat gelegen en beetje een boek gelezen. rond 3 uur ben ik met nelson het enigste bloemstuk wezen brengen en daarna met nelson stukje over het strand wezen lopen en daarna weer naar huis. zondag een super heerlijk dag op palm island gehad dit was echt een super gezellige en leuke dag!!!!
groetjes en een dikke knuffel uit Aruba!!!!

  • 08 Juni 2016 - 20:11

    Claudia:

    Gaaf hoor schat . Aardig druk zo en een hoop leuke dingen gedaan . Hopelijk verbrand je niet meer zoveel . Je ziet er in ieder geval lekker bruin uit . Dikke knuffel xxx

  • 08 Juni 2016 - 20:22

    Henny Rooneij:

    Hoi Pam. Leul weer wat te lezen. Geniet nog maar de tijd dat je daar zit. Veel groetjes van de John en Henny

  • 08 Juni 2016 - 22:33

    Hilde:

    Leuk hoor Pam lekker genieten dikke kus xxx

  • 09 Juni 2016 - 00:59

    Nicolle:

    Ha lieve Pamela,
    Wat schrijf je een stoer stuk!
    Knap hoor dat je het redt.....oeii dat je toch nog zo verbrandde.....doe voorzichtig!
    leer je genoeg?
    Geniet van Aruba meiske
    Groet Nicolle

  • 09 Juni 2016 - 14:05

    Gretha:

    Leuk hoor dat je het zo fijn heb geniet er nog maar even van blij dat ik je gister weer even gezien heb goed blijven smeren meid dan verbrand je misschien niet meer groetjes van oma en opa

  • 14 Juni 2016 - 03:34

    Ineke:

    hey moppie leuk weer wat nieuwe dingen van je te lezen ;ik merk wel dat je het heel ernaar je zin hebt en leuke dingen mag doen zo leer je een hoop en dat is tenslotte de bedoeling , je krijgt ook gelijk meer verantwoordelijkheid en dat is zeker fijn niet alles eerst hoeven vragen of het mag is veel fijner nog een paar weekjes en dan zit het er voor Je op geniet met volle teugen van die tijd die gaat de laatste tijd hard groetjes ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2016

aruba

22 Juni 2016

aruba

08 Juni 2016

aruba

23 Mei 2016

aruba

11 Mei 2016

aruba
Pamela

van 11 April tot 10 Juli

Actief sinds 10 April 2016
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 7151

Voorgaande reizen:

10 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: