aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu

aruba

Blijf op de hoogte en volg Pamela

22 Juni 2016 | Aruba, Aruba

Ruim 2 weken niet geschreven omdat ik het even helemaal vergeten was . donderdag 9 juni een paar bestellingen en ben ik met Hesther mee geweest bestelingen weg brengen en hebben we allerlei spullentjes gekocht voor hesther omdat zemaandag naar nederland gaat. en savonds kwamen de kinderen na een lange tijd weer eens bij ons. en hebben we heerlijk gebbq met iedereen en ook met de ouders van inge. vrijdag hadden we maar 3 bestelligen dus eerst bloemstuk gemaakt toen is inge met hesther mee geweest om bloemen weg te brengen en ben ik heel de dag in de weer geweest met Alisha want die was ziek thuis. en inge is smiddags weer naar haar ouders gegaan. 5 uur was het HAPPY HOUR!!! dus zijn we naar furmis geweest. daarna gegeten bij een bar bij iemand thuis. zaterdag 11 juni. was het ook niet zo druk hadden maar 2 bestllingen. dus zijn inge ik en de kinderen bij de mill wezen zweemmen bij de ouders van inge. die werden om half 5 opgehaald om naar het vliegved te gaan. wij zijn met de eigen auto er achter aan gegaan en hebben we ze gedag gezecht. zondag 12 juni heerlijk heel de dag met inge op het strand geweest. maandag 13 juni de dag dat hesthernaar nederland gaat. sochtends wat bestellingen gemaakt en smiddags om 2 uur hesther weggebracht naar het vliegveld. dus we waren 10 dagen alleen!! savonds samen gekookt en lekker gegeten. dinsdag 14 juni wel weer een paar bestellingen dus samen met inge mee geweest weg brengen. Maria de schoonmaakster was er weer dus die heeft lekker gekookt voor ons. en kwamen savonds Manouk en Denise langs woensdag 15 juni maar 3 bestellingen dus niet zo druk heb ik aan me mozaiek gewerkt. savonds nog het stuk van 400 gulden gemaakt voor de volgende dag want die moest er vroeg zijn. donderdag 16 juni moest het grote stuk bezorgt worden bij het nieuwe restaurant en we hadden er ook nog 1 voor het hyatt. toen we die hadden afgeleverd gingen we bloemen kopen. toen we thuis kwamen hadden we nog een bestelling voor het nieuwe restaurant. vrijdag 17 juni hadden we echt een hele drukke dag en hebben we heel veel bestellingen gehad. inge heeft heel de dag de bestellingen weg gebrachten ik heb ze gemaakt. en savonds weer HAPPY HOUR!!! gezellig samen met Inge naar arubaville geweest en daarna gegeten bij de macdonald. zaterdag 18 juni maar heel weinig bestellingen dus ben veel bezig geweest met me mozaiek. savonds uit eten geweest met inge bij casa tue en daar kwam ik dan EINDELIJK DIRK KUYT tegen natuurlijk even een fototje gemaakt. daarna even rondje gelopen en daarna naar Moomba geweest even een drankje gedaan met Denise en Manouk want Manouk was jarig. zondag 19juni weer lekker heel de dag naar het strand geweest. maandag 20 juni maar heel weinig bestellingen dus hebben inge en ik heel de tuin schoongemaakt. en kwam Nelson ons even blij maken met een slang dus schrokken ons helemeel dood toen die daar mee aan kwam dinsdag 21 juni maar 2 bestellingen dus ik maar aan de mozaiek gezeten en smiddags kwam er een vrouw potten kopen en later op de middag nog een vrouw rouwwerk bestellen. dus ging ik maar even met de honden lopen want die vrouw was bang voor de honden. en maria was er weer dus die heeft weer lekker gekookt voor ons. woensdag 22 juni heel rustig dagje vanmorgen de laatste dingen schoongemaakt en de auto gewassen en hadden maar 1 bestelling dus inge en ik die samen weggebracht en daarna even bij de D shop geweest maar daar was niks leuks dus door gereden naar D shop outlet geweest en daar allebei iets leuks gekocht. thuis weer aangekomen maar weer stukje aan me stageverslag gewerkt en vanavond lekker rustig aan. Morgen komt Hesther weer thuis. en is nog 2,5 week en dan kom ik weer lekker naar huis!!!!
dikke kus en knuffel uit Aruba!!!

  • 22 Juni 2016 - 23:04

    Claudia:

    Gaaf hoor mop en echt trots op jullie dat jullie het 10 alleen hebben gered . Hou ons nog even op de hoogte van alles . En geniet nog lekker want nu gaat het snel . Dan kunnen we ook weer knuffelen hihi . Dikke knuf mama

  • 23 Juni 2016 - 01:09

    Nicolle:

    Geweldig Pamela, wat een bijzondere stage doe jij!
    Knap hoor dat je het zo goed doet!
    Fijn dat je weer verslag maakt, dan voel je niet zover weg!
    Groet vanuit een warm/klam Woerden
    Nicolle

  • 24 Juni 2016 - 20:03

    Ria Van Spronsen:

    Fijn om weer wat van je te lezen en je bent lekker bezig zo. Stuur Dirk Kuyt ook even langs mij, ik wil ook wel even met hem op de foto. Het ga nu lekker voor je opschieten, over bijna 2 weken kom je alweer naar huis, ook dat zal wennen zijn. Ik ga je gauw weer zien!

    Groetjes,Ria

  • 28 Juni 2016 - 16:20

    Michel:

    Wat een super mooie en geweldige ervaring is dit zeg. Eentje die niemand niet van je af kan pakken en geniet nog lekker van die 2,5 week voordat je stage erop zit. Ook wij zijn weer blij als je hier weer in de Hoek bent, want wij missen jou ook hoor mop. Dikke is en tot snel. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2016

aruba

22 Juni 2016

aruba

08 Juni 2016

aruba

23 Mei 2016

aruba

11 Mei 2016

aruba
Pamela

van 11 April tot 10 Juli

Actief sinds 10 April 2016
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 7150

Voorgaande reizen:

10 April 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: