aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu

aruba

Blijf op de hoogte en volg Pamela

11 Mei 2016 | Aruba, Aruba

Vandaag alweer 1 maand in het overheerlijke Aruba. en nog steeds super leuk hier.
Woensdag 4 mei een rustig dagje om te werken en maar een paar bestellingen. savonds rustig aan gedaan. Donderdag 5 mei was het Hemelvaartsdag en was het weer een vrije dag maar wij hebben die dag gewoon gewerkt we hebben heel veel voorbereidingen gedaan voor de dag daarna. Om een uurtje of 4 zijn we gestopt en zijn we naar de natational park gegaan en zijn we in een grot geweest en zijn we in een ander parkje geweest. In dat parkje had je een meertje met allemaal vissen er in en ik ging er met met voeten in en toen kwamen alle vissen bij me voeten dat was wel echt heel grappig haha. In de grotten hebben we vleermuizen gezien en die vlogen echt dicht langs je hoofd. daarna zijn we nog bij baby beach geweest en hebben we even een drankje gedaan. Daarna lekker naar huis en gegeten en savonds vroeg naar bed want het weekend zal heel druk worden vanwege Moederdag. Vrijdag 6 mei al vroeg begonnen met stukjes maken voor Moederdag we hadden deze dag 25 bestellingen en waren pas savonds laat klaar tussendoor hebben we wel even gegeten bij B55. Na het eten gelijk weer verder met stukjes maken en potten klaar zetten voor de volgende dag. Zaterdag 7 mei weer om 8 uur begonnen met stukjes maken heel de dag hard gewerkt om alles op tijd bij de mensen te hebben. We waren om 4 uur al lekker klaar met alle stukjes. Savonds moesten we de ex man van Hesther naar een surprize party van ze oude werk zijn reactie was echt heel leuk dus die zal ik wel blijven onthouden hahah, maar het was eigenlijk de bedoeling dat wij Roel en de kinderen zouden brengen en dat Inge Hesther en ik zouden gaan uit eten maar we mochten op de BBQ blijven. . het was erg gezellig. Zondag 8 mei was het moederdag we haddden deze ochtend 3 bestellingen om weg te brengen. daarna waren we lekker vrij. Toen kreeg ik vanuit Nederland heel goed nieuws dat namelijk PSV kampioen was geworden in plaats van 020!! dat maakte me dag natuurlijk wel een beetje goed en was erg vrolijk. om 1 uur ben ik met Inge samen naar Moomba beach gegaan en hebben even lekker een broodje gegeten daarna lekker heel de middag op het strand gelegen. Om 4 uur weg gegaan nog even boodschappen gedaan en een kadootje gekocht voor Hesther (Onze Aruba moeder). Zondag avond lekker niks gedaan we waren allemaal een beetje moe van het drukke weekend. Maandag 9 mei sochtends beetje dingen aan huis gedaan. smiddags lekker naar de stad geweest. savonds lekker gegeten en lekker weer vroeg naar bed. Dinsdag 10 mei. hadden we weer wat bestellingen heb er 2 gemaakt daarna mee wezen weg brengen naar de plekkern waar ze heen moesten. daarna nog wat dingetjes met Hesther gedaan en omdat we een beetje honger hadden even een snelle hap bij wendys. Na het eten even bloemen gehaald want we hadden te weinig materiaal voor de bestellingen voor woensdag. Heel de dag regen gehad hier echt hele harde regen dus konden echt niks doen. toen ben ik maar even aan me school opdracht gaan werken. daarna nog even samen met Inge 30 tafel dingetjes gemaakt zodat het alvast klaar stond voor woensdag. Savonds lekker met Inge en de 2 andere meiden haar BAM gegaan en lekker mojitos gedronken was erg gezellig. Woensdag 11 mei mochten vandaag lekker uit slapen van Hesther omdat we gister weg zijn geweest. toen we in de winkel kwamen was er niet zoveel te doen want hesther had al een paar bloemstukken gemaakt. Toen zijn Inge en ik maar in de container gaan werken en alle kerst en valentijn spullen er uit gehaald en naar de schuur gebracht. Daarna even lekker de winkel schoongemaakt even alles van de plek en alles gelijk even goed schoongemaakt. Straks lekker eten en lekker rustig avondje. En morgen komen dan eindelijk me ouders 9 dagen langs!!!
Veel lieve en warme groetjes uit Aruba

• 12 Mei 2016 - 02:35

Hilde:

Hey lieverd je geniet er lekker van

• 12 Mei 2016 - 07:12

Caroline:

Zo te horen heb je het heel erg naar je zin.
    Leuk dat je ouders er zijn.
    Geniet ervan!

• 12 Mei 2016 - 07:25

Angelina:

Heel veel plezier met je vader en moeder x geniet ervan

• 12 Mei 2016 - 07:29

Gretha:

Hallo lieverd Fijn dat alles zo leuk is geniet er van en heel veel plezier met papa en mama groetjes opa en oma

• 12 Mei 2016 - 08:11

Claudia:

Hallo schat leuke dingen maak je mee . Nou ik zit er klaar voor we komen eraan xxxx

• 12 Mei 2016 - 14:13

Han:

Mooi verslag Pamela en heerlijk dat je het zo naar je zin hebt,je ouders zijn vandaag aan gekomen dus is ook super.Fijne dagen en groetjes ......take care

• 23 Mei 2016 - 22:10

Nicolle:

Wat een leuke manier van schrijven heb jij Pamela, zo leuk om te lezen!!
    Geniet ervan en blijf lekker zo enthousiast!
    Groet
    Nicolle

• 29 Juni 2016 - 16:37

Ineke Nieuwpoort :

hoi moppie je langste tijd zit erop zal weer blij zijn om je te zien en te knuffelen
    Ik hoop zo dat je er nog veel van geniet dan duurt de tijd voor jou niet zolang meer ik merk dat je ook veel huishoudelijke klusjes moet doen leer je gelijk om straks je moeder het een en ander uit handen te nemen ik zie je redelijk gouw weer love you Ineke.