aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Pamela Plaizier - WaarBenJij.nu

Door: pamela

Blijf op de hoogte en volg Pamela

14 April 2016 | Aruba, Aruba

maandag 11 april: daar gaan we dan eindelijk naar het overheerlijke Aruba waar we zo lang opgewacht hebben!! na 10 uur lang gevlogen te hebben waren we er eindelijk. we werden netjes opgehaald door hesther toen gingen we met de auto naar haar haar huis. Hesther had nog wat bestellingen die ze moest maken dus wij konden op ons gemak even rond kijken waar we de komende weken leven. later in de middag gingen we de bestellingen weg brengen dus hebben we gelijk een beetje rond kunnen kijken op het eiland. na de bestellingen gingen we gezellig uit eten bij het restaurant pampam waar we heerlijk hebben gegeten. We moesten alleen die nacht bij vrienden van Hesther logeren Frank en Ingrid dat kwam omdat Hester nog een andere statigere had.
Dinsdag 12 april: deze dag waren we nog lekker vrij dus konden we het eiland een beetje verkennen. Dus ben ik samen met Inge door de bergen gelopen daar was een park met rotsen heel erg mooi om allemaal te zien. Later op de middag zijn we met de andere staigere naar het strand gelopen (best wel een eind door al die bergen) maar het was zeker de moeite waard om er heen te lopen. toen we weer terug waren moesten we even bij komen van het wandelen. Later zijn we naar Hesther gelopen en zijn we de kinderen van school wezen halen die vinden het super leuk dat Inge en ik er zijn, want we hebben heel de avond kaart spelletjes gedaan met ze. avonds nog met ze alle gegeten en toen weer terug naar Frank en Ingrid om daar het laatste nachtje te slapen.
Woensdag 13 April: rustig wakker worden omdat het toch wel wenen is aan de omgeving en de temperatuur en dat ze hier alles heel rustig aan doen. na het ontbijt zijn we heerlijk in de Jaquzie gegaan en daarna heerlijk een half uurtje in de zon gelegen. In de middag zijn we naar Oranjestad geweest en hebben we daar heerlijk even een drankje aan het water gedaan. Hesther kwam ons daar ophalen en zijn we boodschappen wezen doen. Avonds samen met Inge pannenkoeken gemaakt voor iedereen en gezellig met ze alle gegeten!! Na het eten dan eindelijk de koffers kunnen uitpakken want het avontuur is nu echt begonnen!!!!

• 14 April 2016 - 21:45

Hilde:

Hey Pam leuk om te lezen hoe jullie het daar hebben zo genieten wij hier ook een beetje mee

• 15 April 2016 - 05:31

Manon:

Lieve Pam wat leuk om te lezen allemaal. Ik ben benieuwd hoe je stage dagen zijn. Xxx

• 15 April 2016 - 07:40

Michel:

Ha die Pam, kikke om zo mee te krijgen hoe het jullie vergaat daar in Aruba. Geniet ervan en doe voorzichtig. Dikke kus vanuit het koele Hoek van Holland. xxx

• 15 April 2016 - 08:53

Jolanda :

Het mop super leuk om te lezen en te horen dat het goed gaat verlopen plezier xxx

• 15 April 2016 - 18:20

Gretha:

Hallo lieverd fijn dat alles zo goed gaat en fijn dat we alles zo kunnen volgen dus hou ons maar goed op de hoogte liefs van oma en opa

• 16 April 2016 - 01:58

Inekenieuwpoort:

hey moppie fijn om te weten dat jullie gelijk aande slag zijn gezet daar ben je voor op aruba om ervaring op te doen toch?? Ik hoop dat je een fijne tijd hebt met z'n tweeën en er een vriendin aan over houd.!! Love you Ineke

• 16 April 2016 - 08:42

John:

Hey wijffie, je hebt het wel getroffen zo de eerste dagen. mooi voorbereiding op wat straks je dagelijks mag gaan doen. Nou geniet van je verblijf en have fun!!! P.S. maak ff fotoos van je verblijfstekkie. grXXX

• 13 Mei 2016 - 02:07

Ineke Nieuwpoort:

hey moppie zeker lekker geknuffeld met je ouders ?? Die zijn daar nu ook fijn hoor voor je ze zullen het best heerlijk vinden om dicht Bij jou in de buurt te zijn